2023년 3월 24일 금요일

[K-ETA] Lawati Korea dan buat kenangan yang tidak dapat dilupakan seumur hidup.

Lawati Korea dan buat kenangan yang tidak dapat dilupakan seumur hidup.

Korea Selatan k-eta

Sistem K-ETA membolehkan pengembara memohon melalui Internet. Untuk melakukan ini, pengembara mesti mengisi permohonan K-ETA dan menyerahkan maklumat seperti pasport, tiket penerbangan dan penginapan. Berdasarkan maklumat ini, kerajaan Korea Selatan akan memberikan atau menafikan kemasukan pengembara.Selain itu, menggunakan K-ETA, anda boleh melawat Korea dengan lebih mudah dan senang. Warga asing boleh melawat Korea dengan lebih mudah dan senang melalui K-ETA, yang akan menyumbang kepada pembangunan industri pelancongan Korea. Kerajaan Korea juga sedang berusaha menarik pelancong asing secara lebih aktif melalui sistem K-ETA.

Aplikasi K-ETA

Korea terkenal dengan gabungan keindahan timur dan bandar moden yang menarik. Memang bagus untuk menikmati perjalanan domestik, tetapi terdapat banyak tarikan dan tarikan pelancong yang berbaloi untuk dikunjungi walaupun untuk orang asing. Di bawah adalah senarai tarikan dan destinasi pelancongan yang mesti dikunjungi oleh warga asing yang melawat Korea.Pyeongchang, Gangwon-do - Pyeongchang, tempat Sukan Olimpik Musim Sejuk diadakan, ialah destinasi sukan musim sejuk yang popular, termasuk ski dan papan salji. Selain itu, ia terkenal sebagai destinasi pelancongan kerana terdapat tarikan seperti Stadium Olimpik dan Muzium Negara Pyeongchang.Itaewon - Itaewon menawarkan pelbagai pengalaman budaya. Terdapat pusat pengalaman hanbok di mana anda boleh mengambil gambar memakai hanbok, pakaian tradisional Korea, dan pusat budaya tradisional di mana anda boleh merasai budaya tradisional Korea.Kampung Hanok Jeonju - Terletak di Jeonju, Kampung Hanok ialah tempat di mana anda boleh mengalami rumah dan budaya tradisional Korea. Anda boleh menikmati makanan dan budaya tradisional Korea dengan bangunan gaya hanok.

pasport kecemasan

Korea terkenal dengan budaya makanan yang pelbagai, dan anda boleh menikmati makanan yang sangat tersendiri dan lazat. Berikut memperkenalkan makanan dan restoran Korea yang mungkin disukai oleh orang asing.Tteokbokki - Tteokbokki ialah hidangan pedas dan manis yang dibuat dengan merebus kek beras, pes lada merah dan perasa bersama. Tekstur kek beras yang kenyal dan rasa perasa pedasnya sangat baik, dan untuk menikmatinya dengan lebih baik, disyorkan untuk memakannya bersama-sama dengan oden, kek ikan, dan telur.Bulgogi - Bulgogi adalah salah satu hidangan Korea yang mewakili, daging lembu yang diperap dan dipanggang. Ia mempunyai rasa manis dan berperisa serta boleh didapati dalam pelbagai versi dengan ramuan yang berbeza. Ia biasanya dimakan di atas nasi atau dibalut dengan ssam dengan ssamjang.Itaewon Byeolnanjip - Itaewon ialah kediaman asing yang terkenal di Seoul, di mana anda boleh menikmati pelbagai budaya dan makanan. Itaewon Byeolnanjip ialah salah satu restoran paling terkenal di Itaewon, menyajikan pelbagai hidangan Asia, termasuk Thai, Cina dan India, serta masakan Korea seperti ayam perap, barbeku dan bulgogi. Rasa dan suasana yang boleh dinikmati dengan perencah pedas dan masin memang menarik.

resit k-eta

Pemandangan Alam Korea: Terdapat banyak pemandangan semula jadi yang indah di Korea. Contohnya, anda boleh menikmatinya dalam pelbagai berjalan kaki, mendaki dan pantai, seperti pantai Pulau Jeju, denai Seoraksan dan denai kembara Biseulsan.Kelab malam - Korea adalah bandar yang bercahaya pada waktu malam. Terdapat kelab terkenal di Seoul dan kawasan lain. Kelab-kelab ini menawarkan persembahan DJ, muzik secara langsung dan pelbagai pilihan makanan dan minuman. Kelab terkenal termasuk Octagon, Club Ellui dan Arena.

K-ETA Melayu

K-ETA ialah sistem yang membolehkan warga asing yang melawat Korea dengan mudah memohon kemasukan tanpa visa. Jika anda memohon dalam talian, ia boleh dikeluarkan dalam masa 24 jam, dan anda boleh memasuki negara ini dengan cepat dan mudah tanpa melalui proses saringan.

pasport elektronik

APPLY FOR K-ETA

댓글 없음:

댓글 쓰기

Share this